Bytte, retur og reklamasjon
INFORMASJON OM BYTTE, RETUR OG REKLAMASJON - SMALLMATTERS NETTBUTIKK
- 14 dagers åpent kjøp fra nettbutikken
- 30 dagers bytterett av størrelse og genser kjøpt i vår nettbutikk
- Evt tilgodelapp på retur
- Vi sørger for rask og enkel retur, som kunde dekker du returkostnaden
BYTTE:
Ønsker du å bytte vare du har kjøpt i vår nettbutikk, kan du gjøre dette 30 dager etter at du har mottatt varen fra oss mot kvittering.
Slik bytter du en vare:
1. Send oss en epost på post@smallmatters.no med ditt ordrenummer og hvilken vare/størrelse du ønsker å bytte til.
2. Varen du ønske å bytte kan enten byttes i vår butikk i Holmenveien 20, 0374 Oslo i de faste åpningstidene tirsdager 11-16 eller torsdager 11-18. (evt etter avtale).
3. Eller send varen du ønsker å bytte til:
SMALLMATTERS AS
Olav Aukrusts vei 44 b
0785 Oslo
Merk med telefonnummer 90162628
4. Legg ved informasjon om vare du ønsker å bytte til.
5. Vare må være ubrukt, med alle merkelapper festet til produktet og pakkes forsvarlig i originalemballasje ved forsendelse.
6. Når vi har mottatt varen sender vi deg ny vare i retur.
RETUR:
Ønsker du å returnere en vare du har kjøpt, kan du gjøre det 14 dager etter du har mottatt varen fra oss. Hvis returperioden har utgått, tilbyr vi en tilgodelapp opptil 30 dager etter at du har mottatt din bestilling fra oss.
Ved retur på nettbestillinger må du fylle ut angrerettskjema og sende dette til oss på post@smallmatters.no med informasjon om hvilket ordrenummer det gjelder.
Slik returnerer du en vare:
1. Send oss en epost på post@smallmatters.no med ditt ordrenummer du ønsker å returnere.
2. Varen du ønske å returnere kan enten leveres i vår butikk i Holmenveien 20, 0374 Oslo i de faste åpningstidene tirsdager 11-16 eller torsdager 11-18. (evt etter avtale).
3. Eller send varen du ønsker å returnere til:
SMALLMATTERS AS
Olav Aukrusts vei 44 b
0785 Oslo
Merk med telefonnummer 90162628
4. Legg ved ordrebekreftelsen
5. Vare må være ubrukt, med alle merkelapper festet til produktet og pakkes forsvarlig i originalemballasje ved forsendelse
6. Når vi har mottatt varen refunderer vi beløpet du har betalt for varen til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet. Frakt refunderes ikke.
REKLAMASJON
Vi sjekker alle produkter før utsendelse, men skulle du likevel være uheldig og det foreligger en feil med varen, må du innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget gi oss beskjed. Ta da kontakt med vår kundeservice på post@smallmatters.no med forklaring og bilde av defekt vare, vi vil følge deg opp etter mottatt mail. Hvis det er mangel eller feil p varen, kan du enten levere den inn i vår butikk eller sende den til oss. Ved reklamasjon refunderer vi frakt, og du vil få en ny vare i retur.
All reklamasjon må godkjennes av oss, før en retur og reklamasjon kan utføres. Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen utover det som måtte være avtalt med Smallmatters AS betaler vi ikke for disse kostnadene. Regler om reklamasjon finnes i Forbrukerkjøpsloven.
INFORMASJON I VÅR NETTBUTIKK
Vi forsøker til enhver tid å gi våre kunder korrekt informasjon om våre produkter og lagerstatus i vår nettbutikk og i vår markedsføring. Vi tar likevel forbehold om skrivefeil i våre tekster eller en utsolgtsituasjon. Hvis vi er utsolgt må vi kunne kansellere din bestilling, eller deler av denne, vi vil da gi deg informasjon om dette og informere deg om dine alternativer. Du kan da fritt velge om du ønsker å akseptere vårt alternative tilbud eller kansellere din bestilling.
Skulle du ha spørsmål kan du enten sende oss en mail på post@smallmatters.no eller ta kontakt med oss på telefon 91809151 eller 90162628.